miércoles, 13 de junio de 2007

Paris Hilton

Paris Hilton…

Zein ostia da kapaz emakume hau bezalako enjendro bat hazi eta gainera urteetan (nik uste mendeetan) sortutako dirutza eta prestijio guztia bere eskuetan uzteko? Joder! Askotan nire herriko parkeetan 8 urteko umeak amak iraintzen dituztenean, ea ze nolako ama den pentsatzen dut…ez da batere normala. Nire garaian ostion bat zen hori!!! Zer eta ama iraindu???Jojojo…orain ez, orain bokata jan ez nahi badu, amari “ijaputa” deitu, otartekoa muturrera bota eta adios muy buenas. Gainera amak jasotzen du lurrean zabalduta geratu den ogi eta txoixopanplona masa. A lo ke iba: Alaba mozkor, drogadikta, golfa, eta “cantante frustrada” bat izango banu, enioke ezta paga ere emango! Ona egongo da…hori bai. Kristona, gerritik heldu eta [txop,txop,txop…]gustura…baina urrengo egunen…bueno, agian pixkat itxoin ez? Hain beste diru izanda agian zeoze eroriko da: Mercedes-en bat edo…baina gero bai, gero que le den por kulo!

Ale, nazkatu naiz atso hontaz. Nahigo dut txoixopanplona bokailo bat jan. Mmmmm..!

No hay comentarios: