domingo, 14 de octubre de 2007

Who is Argiñano???

Beste asteburu entretenigarri bat!!!

Ostiralen Hernani + Oialume:

1-

-Beitu,  hau da X jauna - nere lagun batek bere lagun (neska) bati nigatik

- A! Bale...- ta patatin patatan...

5 minutura

- bai, Y-ren anaia da

- Y-ren anaia zara? Urnietakoa?

- bai - nik

- Uyyyy!!! Gauza asko kontatu dizkiadate zutaz...

Enuen ezagutzen neska...

2-

Oialumen laneko batekin topatzen naiz, ta neska batekin dago. Neska presentatzen dit, pixkat berbetan egon eta lanekoakin txupito bat artzeko barran jartzen naiz, ta "por el rabillo del ojo" ikustet nola tipo batek neskai gerritik "salbajemente" heldu ta altxa iten dun, troglodita bat bezala. Lagun bat izango zela pentsatu nuen.

- Ze, lagunen bat??

- Menudo hijo de puta!!! Enuen ezagutzen!!

Bere aurpegia poesia zen. Edo E.A.Poe ren beldurrezko istorio baten islada.

3-

Ta atzo zine. "Un plan brillante". Pelikularen izena da, badakit ez dela oso plan elaboratua zinera joaterena (7koa). Farrarik ez, ze gaur partido (enpate), ta etxeraka goazela, Urbiletik - Urnieta bidean (10 km edo?) Ertzainen 2 kontrol...eskerrak alkoholemiaren tubitoa erakutsi eta 2.ean ez gintuzten gelditu.

Enfin.

Bihar astea gogor hasteko afari goxo-goxo bat jarri dut niretzat bakar-bakarrik.




2 comentarios:

Lucy in sky dijo...

jajaj.

aizu zure asteburua asko gustatzen zait.

Lenengo eszena...ezagutzen det?

Portzierto , gora oialume eta bere KAXERUAK!

arratetxo dijo...

Kanta hoi enun ezautzen baino asko gustatu zait eta post-ari primeran dijoakio. Road movie baten estilokoa.