miércoles, 8 de agosto de 2007

Eguraldiaren gizona

 Los afectos, el cariño
La pasión, el amor
La amistad

Estan ligados a
Sentimientos, sensaciones
o las emociones

no a las
normas, leyes
y mucho menos a la religiones


Esaldi hau, behin ETB2an Eguraldiaren gizon izan zen Xebe Diez-ek paper batetan idatzi eta niri eman zidan. Gu egoten ginen taberna eramaten zuen. Gizon benetan berezia, liberala, lotsagabea ta askotan oso interesgarria. Beste batzutan aguantaezina ere bai. Baina normalean, oso arratsalde eta gau onak pasa genituen bertan. Iada utzi du tabernaren negozioa

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ez da "kotilla" izatetik, baina zemuzkoa izan da gaurko zita? esaten dute kajerak oso atseginak direla diru asko gastatzen dutenekin.

Hamargarrenean dijo...

Nahiko personajea zan bai egualdi gizon hau , baina nik gustokua nuen , berezi ta diferente egiten zuelako .
Declaton-eno kajera horrek ? Irriparrerik botatzen al dizu ?

Kwaker dijo...

Ba atzo azkenen jun nintzen, baina ez zegoen...ze penaaa!!! Beste bezero batekin zebilen nik erositako poltsan sartzen nuen bitartean, eta hau hartu eta agur esan nionean, niri begiratu eta agur oso polit bat esan zidan irrifar batez. Honek Tomatea dirudi!Kotillas!!!

Anónimo dijo...

uiuiui...jejjeje.Jo istorio honek tela dauka ee. Hemendik aurrera beharbada kalean ikusita ezagutu eta dana egingo zaitut, badakit; Decathloneko bainujantzia, prakak, txankletak, kamiseta, galtzerdiak...daramatzana!!